List of Stop Words in Catalan
Alma/Primo clients in Catalan cannot use the Full Text Indexing utility in Primo VE with all its functionality because there is no Stop Word List implemented in Catalan.
Because of this and the 10,000 terms limit per indexed file, the included PDFs are not fully indexed.
We are 17 university libraries and a national library (Biblioteca de Catalunya) that form part of the University Union Catalogue of Catalonia (CCUC); 2 university libraries from València (Universitat Jaume I and Universitat d’Alacant); and 62 collaborative institutions with special libraries.
We contribute to the visibility of more than 12 million documents and resources.
We need Full Text Indexing utility in Primo VE to work with a list of Catalan stop words.
List:
on aqui alla alli dins fora sobre sota davant darrere rere amb sense contra en entre a de des per
quan aleshores abans despres durant mentre ja encara
com aixi tambe tampoc si no i o ni pero perque nomes potser
que aixo allo quelcom aquest aquesta aquests aquestes aquell aquella aquells aquelles algun alguna alguns algunes altre altra altres mateix mateixa mateixos mateixes
qui quin quina quins quines qual quals ell ella ells elles se hi ho ne li lo la les los jo nosaltres vosaltres me em nos vos
quant tan tant tanta tants tantes poc poca pocs poques molt molta molts moltes tot tota tots totes
un una uns unes el la els les al als del dels seu seva seus seves teu teva teus teves meu meva meus meves
es eren fou foren sigui siguin seria serien estar esta estan estava estaven haver ha han havia havien tenir tenen tenia tenien sembla semblen
--/--